Wyniki III edycji Ogólnopolskiego Konkursu ZOZ Uśmiechniętego Pacjenta już tuż tuż…

Wyniki III edycji Ogólnopolskiego Konkursu ZOZ Uśmiechniętego Pacjenta już tuż tuż…

 

 

15 maja 2019 r. Rada Nagrody w III Ogólnopolskim Konkursie ZOZ Uśmiechniętego Pacjenta 2018/2019 zakończyła ocenę projektów 23 wspaniałych finalistów! Ten 14 osobowy skład pozwolił na wyłonienie 1 zwycięzcy – Laureata, czyli podmiotu leczniczego stosującego innowacyjne i oryginalne działania na rzecz pacjentów.

 

Rada Nagrody w składzie: Monika Kamińska (Kraków), Przemysław Sztangret )Wrocław), Anna Janicka (Gorzów Wlkp.), Ewelina Jasińska (Warszawa), Malwina Rabsztyn (Katowice), Anna Pomorska (Bydgoszcz), Anna Kostrzewa (Szczecin), Bartek Balicki (Poznań), Urszula Czacharowska (Gdynia, Roman Chrząszcz (Bełchatów), Halina Zagadło (Zielona Góra), Katarzyna Różańska (Radom) oraz Ewelina Łapsza i Kamila Rogut-Szkudlarek pracowała przez miesiąc i dziś już wiemy, że maksymalna ilość punktów jaką mogły zdobyć finaliści wynosiła 72 punkty. Z całą pewnością był to bardzo trudny wybór ocenić projekty tak różne, co znalazło swoje odzwierciedlenie w zdobytych punktach.

 

Przypominamy, że Rada Nagrody przy ocenie projektów brała pod uwagę następujące kwestie:

  1. Realny wpływ projektu na poprawę nastroju u pacjentów (zwiększenie optymizmu, radości, częstotliwości uśmiechu, cierpliwości, pozytywnego nastawienia do leczenia, zmniejszenie depresji, czasu pobytu w placówkach ochrony zdrowia).
  2. Poprawa wizerunku służby zdrowia, w tym zwiększenie zaufania pacjentów.
  3. Wpływ projektu na poprawę jakości świadczonych usług medycznych.
  4. Oryginalność i innowacyjność działań podejmowanych w Projekcie.
  5. Możliwość kontynuacji działań prowadzonych w ramach realizacji Projektu po jego zakończeniu.
  6. Współpraca z innymi podmiotami przy realizacji Projektu, w tym z organizacjami pozarządowymi i wolontariatem.
  7. Możliwość promocji stosowanej praktyki wśród innych zakładów opieki zdrowotnej.

 

Mamy nadzieje, że tak jak i my nie możecie się już doczekać ogłoszenia wyników Konkursu. Zgodnie z Regulaminem „III edycji Ogólnopolskiego Konkursu ZOZ Uśmiechniętego Pacjenta 2018/2019 nastąpi to 20 maja 2019 r.

Tego dnia każdy finalista otrzyma od nas informacje w sprawie wyników Konkursu. Rezultaty i prezentacje poszczególnych projektów na pewno znajdziecie również na naszym facebooku oraz na naszej stronie internetowej (w związku z urlopem naszej informatyczki informacja może na stronie ukazać się z malutkim opóźnieniem).

Mamy nadzieje, że projekty naszych finalistów spodobają Wam się tak jak i nam!

 

Patronat honorowy nad wydarzeniem sprawują Rzecznik Praw Pacjenta i Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego.

Patronat medialny sprawują Info Szczecin i Ogólnopolski Przegląd Medyczny.

 

 

 

 

 

15 maja 2019 r. Rada Nagrody w III Ogólnopolskim Konkursie ZOZ Uśmiechniętego Pacjenta 2018/2019 zakończyła ocenę projektów 23 wspaniałych finalistów! Ten 14 osobowy skład pozwolił na wyłonienie 1 zwycięzcy – Laureata, czyli podmiotu leczniczego stosującego innowacyjne i oryginalne działania na rzecz pacjentów.

 

Rada Nagrody w składzie: Monika Kamińska (Kraków), Przemysław Sztangret )Wrocław), Anna Janicka (Gorzów Wlkp.), Ewelina Jasińska (Warszawa), Malwina Rabsztyn (Katowice), Anna Pomorska (Bydgoszcz), Anna Kostrzewa (Szczecin), Bartek Balicki (Poznań), Urszula Czacharowska (Gdynia, Roman Chrząszcz (Bełchatów), Halina Zagadło (Zielona Góra), Katarzyna Różańska (Radom) oraz Ewelina Łapsza i Kamila Rogut-Szkudlarek pracowała przez miesiąc i dziś już wiemy, że maksymalna ilość punktów jaką mogły zdobyć finaliści wynosiła 72 punkty. Z całą pewnością był to bardzo trudny wybór ocenić projekty tak różne, co znalazło swoje odzwierciedlenie w zdobytych punktach.

 

Przypominamy, że Rada Nagrody przy ocenie projektów brała pod uwagę następujące kwestie:

  1. Realny wpływ projektu na poprawę nastroju u pacjentów (zwiększenie optymizmu, radości, częstotliwości uśmiechu, cierpliwości, pozytywnego nastawienia do leczenia, zmniejszenie depresji, czasu pobytu w placówkach ochrony zdrowia).
  2. Poprawa wizerunku służby zdrowia, w tym zwiększenie zaufania pacjentów.
  3. Wpływ projektu na poprawę jakości świadczonych usług medycznych.
  4. Oryginalność i innowacyjność działań podejmowanych w Projekcie.
  5. Możliwość kontynuacji działań prowadzonych w ramach realizacji Projektu po jego zakończeniu.
  6. Współpraca z innymi podmiotami przy realizacji Projektu, w tym z organizacjami pozarządowymi i wolontariatem.
  7. Możliwość promocji stosowanej praktyki wśród innych zakładów opieki zdrowotnej.

 

Mamy nadzieje, że tak jak i my nie możecie się już doczekać ogłoszenia wyników Konkursu. Zgodnie z Regulaminem „III edycji Ogólnopolskiego Konkursu ZOZ Uśmiechniętego Pacjenta 2018/2019 nastąpi to 20 maja 2019 r.

Tego dnia każdy finalista otrzyma od nas informacje w sprawie wyników Konkursu. Rezultaty i prezentacje poszczególnych projektów na pewno znajdziecie również na naszym facebooku oraz na naszej stronie internetowej (w związku z urlopem naszej informatyczki informacja może na stronie ukazać się z malutkim opóźnieniem).

Mamy nadzieje, że projekty naszych finalistów spodobają Wam się tak jak i nam!

 

Patronat honorowy nad wydarzeniem sprawują Rzecznik Praw Pacjenta i Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego.

Patronat medialny sprawują Info Szczecin i Ogólnopolski Przegląd Medyczny.